reede, 17. august 2007

Paris Hilton II

Ma mõtlen, millest kirjutada, et mitte näida banaalne. Mul on siin seinal sildid teemadega. Ehk peaksin naasma Paris Hiltoni juurde, ja kirjeldama temaga seotut jälle mingis kergelt lootusetus, mitte kunagi kuhugi jõudvas - ja seega vastuolulises - stiilis? Ma loodan, et mu stiil ei muutu kunagi iseenese paroodiaks! Kuulsin, et ta avas Los Angeleses riidepoe, kus müüakse tema enda kujundatud rõivaid. Lugesin seda uudistest. Kogu liiklus oli suure rahvahulga tõttu peatatud, seal piirkonnas. Ma arvan, et tema disainitud riided ei pruugi olla paremad ega halvemad kui paljud teised, mida Los Angeleses müüakse - tähtis on nendega kaasnev mondäänne kõrvaltähendus.

Ta võis küll saada liikluse takistamise eest trahvi, aga tekitatud furoor tuleb talle ikka lõpuks kasuks. Siin peitub paradoks - õigusorganite karistav tegevus muutub pikas perspektiivis karistatule sotsiaalseks kapitaliks. Usun, et ta [Paris Hilton] sümboliseerib meedia ja meediat tarbiva populatsiooni identiteedipuudust. Loen isegi neid uudiseid ja tema elulugu juba kuidagi apaatselt, lihtsalt sellepärast et keegi on need kirjutanud. Tunnen, et olen justkui halvatud.

1 kommentaari:

Anonymous Anonüümne ütles ...

Keegi on öelnud: you wont win a Pulitzer for filth.

17. august 2007, kell 04:56  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht