reede, 20. juuli 2007

Kiri Sõbrale

"Tere, kallis Kaspar!

Tead, su sõbrad suunasid mu üliskandaalsele šokileheküljele "goatse.cx", kui ma püüdsin külastada (ka veerandi võrra Sinule kuuluvat) näiliselt sõbralikku, inspireerivat blogi "ksv.pri.ee". Nii nad oma vaenlastega käituvadki? Asi on kultuuris. Ma arvan, et meil on siin distsipliiniprobleem. Ma ei tea nende noorukite profiile, ma mõtlen kirjalikke, aga Sina oled ju ometi selline leebe ja ei teeks kunagi midagi sellist, eks? Sa ei suunaks ju kunagi kedagi skandaalsele šokileheküljele "goatse.cx", jah?? Ja "for no fucking reason" ka veel ( tsiteerides Gravediggaz'it).

Ja ise sa rääkisid, et tahad võluda malbeid Dagö't ja "Kosmikuid" kuulavaid haldjaid. Kas sa arvad, et see "goatse.cx" miniskandaal, mille su blogikaaslased on initsieerinud, aitab sellele kaasa? Kas meie postgradueeritute ringkonnad on moraalselt laostunud?

Ok, püüan olla nagu Juri Lotman, ja lihtsalt ignoreerin neid pahaloomulisi noorukeid, kes arvatavasti ka väikelinnade parkides käsipuid sukerdavad ja toetuvad mingile uuele mulle tundmatule dekadentlikule pseudoteooriale. Nendega pole mul lihtsalt midagi peale hakata. Jäägu nad oma väiksele kivile.

Ei suuda vaid uskuda Su uskumatult persistentset kiindumust neisse pahelistesse noormeestesse. Kas on põhjus Su lähedusevajadus, mis sunnib Sind - ehkki, tõsi küll, alati veidi tagaplaanile jäädes, - nendega sageli õhtuti välja minema, isegi kui Su vananev ja nüüd juba ka voodihaige onu - kusjuures kahtlustan, et just mure Sinu pärast oli see kõrs, mis nii-öelda kaameli selja purustas ja Su onu sclerosis multiplex'i tunduvalt halvendas, - jah, isegi kui vana sõbralik Mart sooviks ilmselt Su igaõhtust jäämist pansionaati? (Muide, kuidas tema mesilasekasvatus edeneb? Kuuldavasti pole turg mesilindude nestele tänavu eriti sõbralik?) Tundub, et hoiad neist kinni nagu väike meeleheitel põrnikas või tilluke mesilane marjulise käsivarrest? Ometi on nad toredad haritud noored, tulevased kantslerid, poliittehnoloogid, reklaamigurud, tuleviku tillukesed Zbigniew Brzerzinzkid ja Peep Vainud ning peaksid Sulle eeskujuks olema."

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht