kolmapäev, 25. juuli 2007

Motivatsiooniguru Peep Vain - kogemus


Ma käisin Peep Vainu, tuntud eesti motivatsiooniguru, koolitusel. Kriitpaberist tutvustuslehel lubati, et Peep Vain on suurepärane jutuvestja, et tema "storytelling abilities" on väga head. Ta oli tõesti hea vestleja, saal oli tihti sõbralikust naerust kõveras. (Ta ilmus publiku ette kenas roosas kampsunis, kohvitass käes, et rõhutada oma heatahtlikkust. Tal oli suur punane vest seljas.)

Üks ta lugu oli: üks rebane kukkus sügavasse kaevu, kust ta välja ei saanud. Seejärel üks väike kits kõndis mööda, ja küsis rebaselt, mida see kaevus teeb. Rebane vastas: olen siin kaevu põhjas, sest kuuldavasti on oodata põuda, meeletut vihmapuudust, ja tahan kohe siin vee lähedal olla. Kits otsustas käituda rebase eeskujul ja hüppas samuti alla kaevu, mispeale rebane ta ära sõi.

Selle loo moraal oli, et ei tasu usaldada inimesi, kes on hädas. Me elame külmas maailmas. Ta illustreeris seda slaidiga. See kõik jättis hiljem kuidagi värske tunde, olin järgmisel hommikul ärgates kuidagi nii värske.

2 kommentaari:

Anonymous Anonüümne ütles ...

See sissekanne on nii suurepärane, et...

vabandage mind, mu härrased,

ma korgin emotsioonide allasurumiseks lahti pudeli kangemat ja värskemat kesvamärjukest!

26. juuli 2007, kell 03:51  
Anonymous Anonüümne ütles ...

Paluks uusi sissekandeid!

17. august 2007, kell 02:15  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht